Rozbor reklamy
Obsah reklamy
V této reklamě můžeme vidět manžele, kteří jedou ve starém automobilu značky Škoda. Manžel má monolog o výměně "staré" za novou, vypadá to, jakoby tím mířil na manželku, ve skutečnosti mluví o novém vozu značky Škoda. Hlavní sdělení reklamy je, že nyní stojí Škoda Fabia nebo Škoda Roomster o 40 000 levněji, s úvěrem od ŠkoFINu až o 60 000 levněji
Cílová skupina
Reklama oslovuje všechny občany, kterým je více než 18 let a mají řidičský průkaz. Oslovuje ty, kteří mají finanční prostředky a jsou ochotni si koupit nový vůz.
Tuto reklamu bych zařadil mezi jakýkoliv program, např: před zprávy, seriály či filmy....
Přesvědčovací techniky
Reklama se snaží přesvědčit diváky tím, že upozorňuje na možnost zvýhodněné ceny automobilu.
Za hlavní myšlenkou reklamy je skryto tvrzení, že změna je život.
Hodnoty
Reklama prezentuje životní styl manželů. Zobrazuje manželské hodnoty.
Obrazy a hudba
Reklama se odehrává převážně v autě a poté v autobazaru.
Tato reklama svědčí o tom, že vyměnit staré auto za nové se vyplatí.